
Martina Markova
Za více než deset let v hotelnictví jsem pracovala pro přední značky v oblasti hotelnictví, jako jsou Marriott a Radisson Hotel Group, ale také s menšími hotely. Hlavním úkolem bylo pomáhat jim vyniknout prostřednictvím sociálních sítí, PR, kampaní a kreativního obsahu. Díky těmto zkušenostem rozumím, jak na fotografii zachytit prostor tak, aby vynikl jeho charakter a přilákal zájemce. Ať už je to hotel, startup, nebo lokální kreativní značka, moje mise je jasná: Vytvořit vizuální příběh, který zaujme a zůstane v paměti.
Za více než deset let v hotelnictví jsem pracovala pro přední značky v oblasti hotelnictví, jako jsou Marriott a Radisson Hotel Group, ale také s menšími hotely. Hlavním úkolem bylo pomáhat jim vyniknout prostřednictvím sociálních sítí, PR, kampaní a kreativního obsahu. Díky těmto zkušenostem rozumím, jak na fotografii zachytit prostor tak, aby vynikl jeho charakter a přilákal zájemce. Ať už je to hotel, startup, nebo lokální kreativní značka, moje mise je jasná: Vytvořit vizuální příběh, který zaujme a zůstane v paměti.